Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 4 januari 2013

Ojoj oj va dom här två veckorna gått fort. Jag har ångest över att det snart är måndag och j ska iväg igen.

Jag hatar att han ska vara borta ju, vill mysa med hela familjen hela tiden ju.

Igår iaf så hade vi en slappdag då alla är lite små snoriga och jag antar några av oss kommer ligga däckade om nån dag.

Igår kväll kände vi att vi inte kunde sitta inne längre och tog på oss kläderna och traskade upp till Tony och Sandra.

Dit kom oxå Carro och Martin så vi hämtade barnens gamla xbox som vi lånat ut, så nu ska vi bara köpa en sladd till dosan så kan dom spela igen. Typiskt att man aldrig får tillbaka sakerna hela när man lånat ut dom. Så nu ska vi aldrig mera låna ut saker till någon.


Iaf dracks det kaffe och barnen (och jag) knaprade kakor.

Tog med oss Ebba hem som skulle sova över. Cerine åkte till klara tidigare på dagen efter att klara varit här nån timme.

Så en unge kort lånade vi hem en annan så vi var fulltaliga igen.

Kom hem halv elva på kvällen efter en långsam promenad hem.

Myste med dom minsta och sen hopp i säng.


Asså gud hur dagens barn leker, Nathalie och ebba sitter med en varsin surfplatta och umgås säger dom.  Näe tacka vet ja när en själv var liten då man hoppade runt i skogen och lekte krig och cyklade  hela dagarna.  Vart har leklusten tagit vägen?

Jag hänger inte med i utvecklingen när det gäller just de kan ja säga.

Näe barn ska leka och upptäcka saker inte surfa på nätet hela dagarna.


Näe nu ska vi klä på oss och ta en prommis.


Bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar