Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 5 januari 2013

Vaknade och kändes som om ett tåg passerat min kropp inatt.

Ont i hela kroppen och huvet värker som fan.

Tog Alvedon och låg en stund till.

Passade på att gosa lite med Loui fast ändå på håll, vill.inte smitta honom med nåt ju men antar att det gör sig självt.

Vi måste ta tag i det här med tider då barnen börjar skolan snart och jag vet hur lång tid dom tar på sig att ställa om sig.

Vi sa till dom att sova vid tio elva tiden igår, vilket dom vägrade då dom varit uppe till två tre kvällarna innan.

Väckte dom vid halv nio imorse och dom trodde dom skulle dö, näe rättare sagt så lät de på dom som om dom skulle dö.

Dom skrek, grinade, slogs osv så nu ligger dom däckade i soffan men är iaf vakna.

Själv så hjälpte Alvedonen lite så jag har faktiskt plockat och donat lite här hemma men det går ju inte direkt fort, slowmotion är min takt idag.


Nu inväntar jag lite mer ork så jag orkar ta mig till affären för att köpa mjöl så jag får mina älskade langos idag.


Näe nu ska jag knapra lite Alvedon och bege mig ut i kylan (jag sitter och fryser här inne så att det är varmgrader ute hjälper inte mig speciellt mkt.


See ya later. . . .


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar