Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 27 januari 2013

Sune i Grekland

Ja men hallå på er:-)

Dagen har varit kanonbra lr så bra som söndagar kan vara, söndagar= städdag. Efter vi städat så tog jag med mig Filippa på bio. Sune i Grekland såg vi. Jag tyckte den va super rolig medans Filippa inte var lika road. Hon började fråga när filmen var slut innan halva hade gått klart. Lite rastlös min lilla tjej.
Klar sevärd enligt mig.

Nu är hela ligan samlad igen och då känns det ändå som allra bäst.
Imorgon är det äntligen dags för Loui att besöka barnmottagningen.
Som vi har väntat på denna tid.
Ska bli så skönt att vara under kunniga och utbildade läkares vård.
Ska även bli kul att se vad dom säger att jag kan ge min Lilleman att äta mer än ersättningen, han har fått banan och lite lite mandarin. Banan älskar han men vågar inte ge han hur mkt som helst innan jag varit och fått godkänt på hur mkt osv.
Inte lätt med ett barn med komjölksallergi. Ni som tror att laktos och komjölksallergi är samma sak veta att det inte är samma sak.
En laktosintolerant är allergisk mot mjölksockret och en komjölksallergiker är allergisk mot proteinet i mjölken och därför är det svårare att hitta saker som en komjölksallergiker kan äta än en laktosintolerant. Så nu vet ni det:-)

Näe nu ska jag kila ner i tvättstugan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar