Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 23 januari 2013

Massage, dusch och Läckberg

Nu har lilla jag kikat på en man och hans fruar och breakIng amish.
Faktiskt två av mina favorit program, lr dom enda faktiskt. På måndag börjar ännu ett program som är prioriterat nämligen familjen annorlunda.
Ja så nu vet ni vad jag gör på måndagar och onsdagar framöver.
Nu väntar massage sen en dusch och till slut somna med en bok av Läckberg.

Viste ni förresten att jag ville bli journalist i många år, skriva kan jag faktiskt och fantasin är det heller inge fel på.
För nåt år sedan träffade jag på min mellanstadie lärare och han påminde mig om mina halvt erotiska noveller jag skrev i sexan.
Usch å fy, måste ju ha varit speciella iaf då han efter på många år kommer ihåg dom.

Näe nu väntar som sagt massagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar