Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 1 oktober 2009

Long time

Ja nu var det verkligen länge sedan jag skrev ngt. Har inte haft tid eller ngt vettigt att skriva om, inte nu heller men jag måste ju skriva av mig lite.

Vet inte vad som hänt den senaste tiden men vi har iallafall målat om hemma och gjort om i barnens rum, satt upp en vägg så dom har ett varsitt rum uppe nu. Fint var det men dock lite små saker kvar som ska fixas därinne. Ska göra en fondvägg var åt dom tror jag. Nere där nathalie hade sitt rum har vi målat svart och vitt och köpt lite nya möbler.
Passade även på att köpa en ny tv bänk upp och en skit snygg lampa som sitter i vardagsrummet.

Har även varit på ett till ultraljud och där hade inte min moderkaka flyttat sig men den har några veckor kvar på sig att göra det så ag hoppas verkligen att den gör det för jag vill verkligen inte göra kjejsarsnitt...........min mardröm !!!
Imorgon äre fredag och jag å älsklingen ska ner till sthlm själva hela helgen. Bo på hotell, äta en massa gott, shoppa och gå på tittut. Ska bli siperkul. Vi har ju aldrig varit barnledig en hel helg sen Anders gick bort så vi får väl se hur det går. Nathlaie och Cerine ska vara hos Lena och Filippa ska vara hos sin farmor. Kommer sakna dom otroligt mkt. Kanske bra både för dom och för oss att komma ifrån varandra.

Annars är det jobb som gäller varje dag, igår och idag har jag varit hemma med filippa som har varit lite krasslig, hoppas det hinner lätta och bli bättre innan imorgon.

Ska snart ner på IKEA igen men nmåste vänta tills ngn med dragkrok på bilen har tid. Ja ingen bråska.

Nä nu ska jag gå å bädda nytt i alla sängar och snart kommer lovely hem från jobbet, kommer tidigt idag han!!!


Love.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar