Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 18 oktober 2009

Shopping

Ja vad har hänt dena helg då???

Jo först i freda´s var jag hemma från jobbet, skulle in på mödravården och sov över så vart det att vara hemma.
Passade då på att storstäda överallt utom nere. Så himla skönt att ha det gjort men det tar ju sån himla tid, får räkna minst 4 timmar om man ska ta alla rum. Ja men men nu äre gjort för denna gång.
Åkte sen in till stan för att möta lovely och gå på mödravården.
Hann med lite shopping innan bara. Fick med mig Ett par lårhöga moca stövlar som jag dock inte kommer att använda det närmsta halvåret men men jag har dom iallafall. Ett par lacktights, ett par jeans leggings (helt underbara när man har en stor stor mage som jag har just nu). En tunika, en tröja till filippa, två par byxor till filippa. Två runda hängande lampor som jag ska ha till jul (fick en förra året av min älskade syster på min födelsedag men det höll tills den skulle ner i julkartongen). Och en ny stekpanna för 500kr.
På mödravården gick det fint, magen var så stor som den ska och hjärtljuden var bra. Ja allt såg helt enkelt fint ut.

Gick på hemköp och handlade lite mat inför helgen och sen ner på albins och beställde vår vagn som vi vill ha. En crescent!!! Och sen hem för att hämta barnen.
Hemma gjorde Jonas smörgåstårta och den var så underbart god.

På lördagen åkte vi in till stan allihopa eftersom Cerine skulle till Klara som var hos sin pappa den här helgen som precis har flyttat dit.
Köpte lite peruker och lösnaglar till barnen för lite över 300kr och sen en varsin kjol som dom ska ha på discot till helgen. Blir nice.
Själv köpte jag ett par strupbyxor och ett par benvärmare.
Åkte på Ok och hämtade ut mitt paket från Jotex med lite julgardiner och nya sängkläder.
Sen åkte vi hem och bara tog det lungt. Gjorde pannkaka i vår na stekpanna.


Idag är det söndag och jag har varit i stan med Liselotte och kom hem med tre nya lampor, en elefant och två par nya gardiner och en massa annat småplock.
Har även hunnit med att städa huset igen.
Nu har vi precis lagt barnen och själv ska jag upp å se Ensam mamma söker.........



Imorgon äre jobb som gäller igen.....



Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar