Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 25 oktober 2009

Helgen

Helgen har varit kannon.
Lördagen sov vi till halv nio..........underbart!!!
Jonas gjorde lövbiff som han fyller med cantadoue (eller hur det stavas) med vitlök och sedan rullar ihop. Sen in i ugnen med grädde, cremefrech m.m Mumms!!!! Potatisgratäng till det.
Var sen in å handlade lite mat och en massa gotta på godisgruvan.........gött!!!
Sen myste vi lite med barnen innan vi alla somnade som stockar.
Idag är det söndag och vi har gjort en hel del bra saker idag. Började med att vi ställde om klockorna i morse. Sen käkade vi frulle. Tog sedan tag i städningen. Så skönt att ännu en gång ha det gjort.
Gick igenom alla barnkläder som vi hade kvar efter flickorna men det var inget som lillbusen kunde ha eftersom typ allt hade rosa i sig. Tror det vart en morgonrock och en flecedress kvar som jag har tvättat. Skönt att vara ute i tid med sånt för sen är de så mkt annat med julen å julklappar m.m

Även att vi har tvättat typ hur mkt som helst idag. Massa sängkläder blir det när alla sängar är nybäddade.
Imorgon är det måndag och jobb som vanligt. Nice........

På tisdag efter jobbet hade jag tänkt att jag skulle åka på IKEA med min man och handla en massa saker till bebisen...................
Skötbord, skåp, säng och sen en ny säng till cerine och en bokhylla till henne (den hon har är för liten ) Lite andra små saker men som fortfarande blir en massa pengar framme i kassan.
Har lagt undan 12.500kr för trippen på tisdag. Ska bli skoj!!! ¨Får leva på vatten och bröd resten av månaden nästan.

Nu ska jag tappa upp ett bad och bada med min make.



Love..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar