Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 23 oktober 2009

så vad har hänt i veckan då??

Jobbat, fikat med syrran, shoppat lite, ätit massa gott åh mkt mkt mera.

Imånda´s var både jag å syrran hemma från jobbet, Jag´hade knappt sovitngt å inte hon heller.
Tisdagen var det jobb som gällde. Var förbi Lindex och inhandlade en ny väst med nitar på........skit snyg.
Sen så handlade jag det sista till mina brudars disco som var nu ikväll.

Onsdagen jobb först å sen var det hem å sova för tröttheten hade inte kunnat varit större.
Torsdag hade jag med mig filippa på jobbet. Sen var vi på stan med carro och fikade och fillan köpte en tummen rygga.
Idag är det fredag och jag har jobbat, shoppat och käkat pizza.
Shoppade ny pyjamas, nya mysbrallor, nya underkläder och två röda tröjor/tunikor från Gina och nya rockringar till barnen.
Väl hemma så käkade vi när alla barn var hemkommen. Sen var det bara att börja göra iordning barnen för discot som var ikväll. Dom skulle ju klå ut sig och målas. Ja det var skoj.

Nu sitter jag här och ska precis stänga ner min lilla dator för dagen å övertala min make att vi ska duscha, han vill nog duscha i morgon men jag kan ju tycka att det är skönt att ha det gjort.


Nä bye bye







Love.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar