Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 12 oktober 2009

Inget speciellt

Ja då var det ett tag sedan sist igen nurå. Har inte haft varken tid eller något intresant att skriva om och har inte det nu heller men nu har jag tid iallafall.

Har varit på jobbet och nu sitter jag på lovelys jobbb å väntar till klockan ska bli fyra så vi kan åka hem och hämta barnen, laga mat osv.

Inget speciellt har hänt den senaste tiden. Magen växer och jag känner mig som en flodhäst. Börjar bli less redan. Usch för att det är tre månader kvar. Vägde mig i dag och såg att jag hade gått upp rätt mkt i vikt faktiskt typ 13kg nästan. Men men det går man ner efteråt hoppas jag. Jag har ju inte haft dom problemen förut med min vikt efter en förlossning så det ska nog gå bra även denna gång.

Vi har börjat kolla på barnvagn och en massa andra saker till vår lille son men det finns ju så mkt så man vill ha allt.
Ska beställa vagn så fort vi kommer fram till vad vi vill ha. Funderar mellan Emmaljunga, Knorr och Crescent så vi får väl se vart det slutar. Färgen är vi inte helt överens om men det löser sig nog till slut.
Behöver ju ha allt nu igen juh då vi var så säkra på att det inte skulle bli nå fler barn så vi gjorde oss av med allt.
Skötbord.
Säng
Babygym
Babysitter
Kläder
Filtar
Ja tusen saker till oxå som ska inhandlas men men än så finns det tid för det.

Lite orolig över min moderkaka som inte flyttat sig ngt och om den inte har gjort det innan vecka 32 så kommer det kanske att bli ett planerat kjejsarsnitt. Vill inte vill inte vill inte.............

Även att jag har förvärkar och ont i magen ibland så jag knappt kan stå...........jobbigt med sånt redan juh.

Funderar på att åka på en kryssning snart med jobbet men vet inte än, orkar kanske inte med det just nu. Även att jag ska ner på Ikea snart och shoppa loss lite. Ska köpa
Nytt vardagsrums bord
Skoskåp
Säng till Cerine
Bokhylla till Cerine
Spjälsäng
Skötbord
Hyllor

Och en massa småsaker. Längtas som vanligt!!!!



Ngt mer jag längtar till.............JULEN!!!

Gud vad jag vill julpynta och göra mys hemma. Stor städa och göra allt riktigt fint och rent.
Nya gardiner.
Julgran
Paket
Och en massa mys i soffan medans snöflingorna faller utanför. Så underbart.!!!!



Nä nu ska jag kissa och sen kika vidare på vagnar.


Tips om bra vagnar är uppskattat!!!!



Love...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar