Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 8 januari 2013

Allt är som de ska . . . . . .

Åh vilken zombie jag är idag alltså. Vaknade typ fem timmar för tidigt enligt mig men enligt klockan så hade vi efter att ha skickat Nathalie på skolan halv åtta gått och lagt oss igen och sovit över. Vaknade en halv timme innan jag och cerine skulle vara på bup. Ringde dit och meddelade att vi skulle bli en kvart sen, å en kvart sen blev vi oxå kan ja säga.  Efter ha försökt lägga nån form av make (vilket är helt jävla omöjligt då man har tennisbollar under ögonen som gör att man inte ser ett skvatt.

Knatade upp dit då cerine ska få en ny diagnos då hon inte verkar ha någon sen förut. Frågade mig hundra gånger hur man kan sätta in en så pass stark medicin som concerta är då ungen inte har någon diagnos.  Blev lite smått förbannad men men. . . .


Efter att cerine gått iväg med en psykolog och gjort några tester (dom vill gärna ha just det testet både under medicinering  och utan medicin i kroppen.)

Själv satt jag kvar med kuratorn och hon ska under dom kommande gångerna ställa frågor om allt å då menar jag verkligen allt från graviditet, föda, motorik, framsteg, relationer, om deras pappa och om min och hans relation mm. You name it.


Kommer inte ihåg allt ju så måste försöka skriva ner lite innan nästa veckas besök som varar i tre timmar.

Allt gick bra iaf och jag lämnade cerine på skolan efteråt. Själv gick ja hem och dammsög och dammade medans ändå pappan i familjen va hemma.

Elva hade vi tid på bvc för sedvanlig kontroll av vikt och längd.

Loui vägde 7165g och va 67cm lång. Min stora kille

Allt verkade bara vara bra. Han har ju alltid kräkts väldigt mkt och det gör han än trots att han är fyra månader. Men frågar man på bvc så får man bara höra att allt är normalt och att det kan vara så. Så jäkla less på att aldrig få klara besked för att det är normalt köper ja inte längre. . . . .nånting måste det ju bero på. Jag å andra sidan förstår att det kan vara svårt för bvc personalen att svara på då Loui har komjölkpallergi den ändå. Har ja väntat i fyra månader antar ja att det inte gör så mkt med att vänta till den 28e då vi har tid på barnmottagningen.

Banan fick ja iaf klartecken att ge inom och likaså mjölkfri gröt.. . . . . Me happy;-)


Just nu ligger Loui å sover, Nathalie och e?cerine är på skolan, Filippa är hos farmor och jag och Vincent kollar på modig för säkert tredje gången idag. Nu ska ja försöka vila lite om de går.


Ha nu en bra dag allesammans



Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar