Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 24 januari 2012

Kvällen

Funderar skarpt på att gå å simma imorgon. Basta å njuta........................gud så skönt.
Gjorde ett aerobicspass idag men kände inte att det var tillräkligt så jag har god lust att ta mig en löptur, om jag hade bott i ett varmt land utan snö och där man inte rikserar att ramla å slå ihjäl sig på snön. 

Kollade iaf på Guldbaggegalan och jag tyckte att alla hade gjort ett kanon jobb som blev nominerade men smaken är som baken och ibland så kan man känna att det inte var rättperson som fick en bagge men men thats life.   Men alla var värdiga vinnare enligt mig!!!!!   Vad tycker ni??

Funderar på att skicka hem en bukett blommor och lite gotta till sjuka Joel som inte kunde gå ikväll.......




Nåja nu ska jag sova lite innan jobbet kallar imorgonbitti..................


Love.................


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar