Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 16 december 2012

vart är världen på väg

Jag blir fan mörkrädd när man läser om skolskjutningar, pepparkaksgubbar, kalles julafton, misshandlar av barn.

Ja jag vet inte men vart fan är världen på väg?

Jag vill hjälpa å helst alla men då det är omöjligt så får jag nöja mig med att hjälpa dom jag kan.

Dessutom så har jag nu stöttat "en vit jul" vilket innebär att man inte dricker alkohol under julhelgen för barnens skull.

Nu så skulle ju jag kunna stötta "ett vitt år" om det nu fanns. Dricker gör jag typ två gånger per år och dom gångerna ser ja till å bli så jävla full att jag klarar mig tills nästa gång

När jag var ung drack jag mkt under en tid och under den perioden träffade jag en kille som faktiskt fick mig att dricka bra mkt mindre

Kan ju visserligen bero på att han satt på behandlingshem  och ville nog inte ha dit annso snorfull.

Näe jag drack av mig i unga år och det är jag glad för idag.

Man har liksom inte tid ork å lust att dricka med fem barn. Jag kan ju inte koppla av när dom är hemma såpass att jag skull? Kunna dricka och skaffa barnvakt för att dricka är helt uteslutet. Däremot om det är nåt speciellt eller om jag och j åker iväg utan Kidsen kan jag slappna av på ett helt annat sätt

Men som sagt jag stödjer "en vit jul" och tycker att ni oxå kan göra det.

Julen är till för barnen, familjen och då behövs ingen sprit enligt mig. Barn kan faktiskt må dåligt över att man tar sig en virre även om dom inte visar det, det blir fast bakom skalet på insidan.


Har faktiskt tvingat min kära j att göra samma som mig denna jul, får väl se hur det går. Han har iaf lovat att inte dricka en droppe innan barnen somnat och känner jag barnen rätt så somnar han/vi före på julafton.


Näe godnatt på er


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar