Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 22 december 2012

Hektisk dag

Ja fy fan vilken hektisk dag detta varit.

Vaknade, vanliga bestyr med kläder, frukost, tandborstning på ofrivilliga barn osv

Tidig dag för mannen som kom redan vid lunch.

Jag drog ner på stan för dom absolut sista klapparna.

Kom hem och lena och Carro kom.

Åkte på maxi för matinköp, usch å fy va folk.

Hem packade upp alla tjugopåsar.

Pussade lite på lilla Loui innan jag tog med mig Vincent och Filippa ut på prommis till hemköp.

Hade glömt några livsviktiga saker enligt barn å man.


Äntligen hemma igen å klockan hade hunnit bli nio.

Nu har jag tänkt duscha ur färgen i håret och sen krypa ner under täcket innan man ska upp igen.


Imorgonbitti ska jag ev iväg och träna med lisa. Ska bara komma upp och vara klar då å.

Sen drar vi iväg till pappa för att ha lilla julafton där som vi brukar.

Mysigt, snart smäller det till riktigt och är julafton ju:-)


Har på två dagar fått reda på att två av mina nära å kära ska ha barn. Så himla glada för deras skull.

Hoppas det går vägen för er båda två.

Själv känner jag fortfarande att jag är mer än klar med barnafödandet.

Fem kids är kanske mkt för vissa och inte mkt alls för andra men för mig är det alldeles perfekt.

Skulle varken ha tid eller energi till ett till barn, inte just nu och som det ser ut idag iaf.


Nä nu äre natta för min del bara håret blir tvättat.


Kram på er


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar