Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 29 november 2010

Min dag i ord

Asså jag är ledsen, har hur mkt kort som helst att lägga ut men eftersom google  jobbar så segt så måste ni nog tyvärr vänta.  Har beställt mer plats/utrymme för att kunna ladda upp mera kort.  Betalningen är genomförd och allt är klart men dom måste godkänna först.  åh lord va less jag blir. kan dom inte varna en innan att utrymmer håller på att ta slut så man hinner köpa mer innan det är för sent liksom.
Aja får se hur länge jag är vaken annars blir dét så fortjag kan.
Någon som vet hur lång tid det tar?

Dagen har hur som helst varit bra.  Tack alla för en super dag. 

Har fått massor av fina saker.  Skor/stövlar, mocahandskar med varmt foder, mysiga tofflor, tights, pengar, sköna stickade halvlånga strumpor att mysa i i vinterkylan, pyjamasbrallor, en fin bricka eller vad man ska säga för pepparkakor, parfym, handledsvärmare, stickade sockor, ännu mera pengar och sist men inte minst en system kamera.  Ja det var superfina presenter alla kom med.
Kameran fick jag av min älskade man och mina underbara barn.

Imorgon är det tisdag och jag blir antagligen hemma med sjuka barn vad det verkar, Filippa och Vincent snorar ikapp.  Vincent är sur som alltid är så glad annars.  Får väl se hur pass dåliga dom är imorgon.

Nathalie ska hem till malin efter plugget så henne får man inte se förens hon kommer från dansen på kvällen, cerine däremot kommer hem som vanligt.................!!!!

Näe nu ska jag dra iväg ett mail för att kolla hur lång tid man ska vänta innan man kan ladda upp bilder igen............................värdelöst att man ska behöva vänta kan jag tycka men men....................




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar