Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 26 november 2010

Bilder från byn

Lite bilder från oss !!!!

En trött Annso

En liten Vincent som älskar att bada.

En söt Nathalie

En Cool cerine


Filippa med sin vanliga Pose´!

Jonas darling!!!

hyacinter


Mera hyacinter

Min nya lilla baby.  Tassimo

Åh igen

En vurpa med pulkan i snöovädret.  

Dagen har varit bra om man bortser från vädret fast på samma gång så är det mysigt oxå när snön vräker ner.
När dom stora var borta på Saaron nu ikväll så tog jag, Vincent, Filippa och Jonas en promenad på affären.  Mysigt trots kylan. Fillan åkte pulka och tyckte det var super kul när pappa sprang  ändå fram tills att hon råkade tippa och fick snö fulla ansiktet. 

Nu är alla hemma igen och dom stora hade haft det super trevligt.  var sista gången den här gången men eftersom jag inte viste om jag skulle orka hela tiden. Vara social och trevlig är inte min starka sida just nu då tröttheten tar över allt. 

Nu ska jag hjälpa barnen att klyfta en apelsin.  

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar