Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 20 november 2010

Bilder från dagen

Så nu efter jag kikat på bilderna från idag så insåg jag att jag inte lägger ut några kort.  Var så  mkt andra barn med på varje kort och vill inte lägga ut några andra utan att ha lov först.
Måste tänka på dom oxå juh!!!

Iallafall så har vi nu ätit en supergod middag på tumanhand.
Nathalie och cerine är ju hos mormor och ska sova där, dom skulle baka lussekatter m.m imorgon.  Filippa är hos Farmor och kommer oxå hon hem imorgon.
Ska få en liten sovmorgon kanske om lilleman vill ge mammsen och pappsen det villsäga.

Ser lite bränd ut, potatisgratängen men den var kanongod!!!  Tack darling för en underbar middag.
Vincent fick äta gratängen han med och man såg snabbt att han är likt sin pappa som ällskar potatisgratäng. Han mummsade på som bara den.  Appropå det så har han nu fått sin tredje tand och tuggar så gott han kan.
Åh vad jag älskar min lilleman.

Nu har vi lagt Vinnie


så nu sitter vi i soffan och myser med massa ljus och har en stor påse godis som väntar på oss senare. Mysigt.
Kärlek så det skriker om det!!!  Älskar den här tok mannen så jävla mkt!!!



Blev ingen tripp till stan för våran del utan vi var en sväng på affären och handlade istället.

Även att jag inte har berättat att jag tog en sväng på birsta igår.
Köpte två julklappar till nathalie som inte fanns på Kappahl här i stan men som dom hade där.  Var givetvis in på Ikea oxå.  Kom hem med sex små vägghängda skoskåp som nu sitter uppe i trappen.  Skönt att ha bort alla skor.   Köpte även en hel del glas, nya vitvinsglas och nya champangeglas, nya snapsglas, nya konjakskupor till mannen i huset.
Nya mattor till hallen.
Även att Vincent fick ett bord, två stolar, en matta och en ny taklampa. 
Sen lite småsaker som ljus, batterier, vaser, haklappar, muggar med fat och lite sånt. 

Får se om jag åker upp dit med jobbet på onsdag eller om jag skiter idet.  Glömde ju att köpa vissa saker men men ja vi får se hur vi gör!!!!

Nu kommer lite kort  


Nya mattor

Vincents nya bord och stolar framför fönstret och ny matta med stjärnor på.




Åh min älskling mitt i matlagningen idag.

Jag då för några dagar sedan då vi oxå skulle ta en sväng på affären.

Nu ska jag packa ett paket som jag ska skicka iväg imorgon till Lille Love.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar