Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 25 november 2010

Lagt ner

Har nu lagt ner min andra blogg ViSex.se som jag haft en stund.  Funderade för nån dag sedan på att lägga ner den här istället och börja blogga mer på den andra men efter lite övervägande så beslöt jag mig för att behålla denna. Tycker om min blogg här ju och den har funnits med länge och min man höll med mig om att beålla den här.


Morgonen har varit helt Okej.  Inget bråk och allt flöt på som den ska innan barnen gick på skolan.
Nu har jag precis gett vincent lite mat och ska snart ställa mig och steka lite äggröra till mig och Filippa.
Igår var jag otroligt trött, idag känner jag mig lika trött och lika seg och lika sjuk.  Ska försöka få nånting gjort ändå mem men vi vet ju hur det har gått med den saken i några veckors tid nu.
Får bli när det finns ork, krafter och motivation.
Även att jag skulle ha varit iväg för provtagning men jag skjuter på det tills måndag då vi ska in på möte och ändå är i stan.

Näe nu ska jag fortsätta med mitt......................


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar