Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 5 november 2010

Så hur har eran dag varit??
Min har varit perfekt, nästintill iallafall.
Började med en lugn morgon med barnen. 
Åkte in till stan för att dumpa Nathalie på biografen med sin kompis Zimone.
Gick på Hemköp och köpte hem lite inför helgen. Mest gotta såsom bullar och Winerbröd m.m. Barnen fick välja vad som skulle finnas hemma under helgen så vårat redan onyttiga skafferi fylldes på med mera inyttigheter bara.
Åkte hem på direkten nästan så idag blev det ingen shopping. 
Väl hemma var det dags att packa upp allt och klä av barn.  Jonas kom i samma veva som oss.
Gjorde tacos och Zimone som sover över inatt kom och gjorde oss sällskap vid midda´n.

Efter midda´n  var bortdukad och allt var som det ska vara så ville barnen mysa.  Det gjorde vi med allt tillbehör. Godis, chips och en bra rulle för barnen.   Drraktränaren.

Kan inte förstå mig på barnen ibland.  Vissa fredagar så hoppar vi myset, iallafall med godis biten.  Dom fredagarna så gnäller alltid, det slår aldrig fel på att vi aldrig myser när alla andra familjer gör det.
När vi gör det (som vi oftast gör iallfall nån kväll på helgen) så har dom inte ens tid att sitta och mysa och kolla på film.   Nathalie och Zimone satt lanske en halvtimme sen drog dom in på N rum.  Cerine vart sur för att hon inte fick vara med och gick ner till sitt rum.  Filippa gjorde allt utom kolla film med oss.
Det slutar alltid med att det är Jag och Jonas som sitter kvar och kollar på hela filmen själva så även denna gång.  Någon som känner igen sig eller är det bara i den här familjen det förekommer????

Åt godis så jag har mått illa som bara den.  Känner mig som en uppsvälld gris och ser även ut som en.  Usch det är hemskt.
Jag kommer ju i äta perioder och nu har jag precis varit i en sån.  Har typ nåånting i munnen hela tiden och för det mesta är det onyttiga saker.  Usch å fy vad dum jag är som gör så.  Nu hoppas jag att denna gång är över dock. 
Brukar sluta med att när jag har tryckt i mig godis, chips och massa annat skit i flera dagar ( ibland i veckor) så känner jag mig så full av godis att jag mår illa i några dagar och under dom dagarna äter jag nästan inget alls. Även under dom dagarna magsäcken krymper och återågår till sin normala storlek.

Nu har barnen lagt sig och så även vi,  darling sover redan.  Han ska upp å jobba snart så det är bäst för han att han får några timmars sömn.

Nä nu ska jag få styr på fillan som kommer hela tiden och ska busa.
Godnatt på er!!!!








My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar