Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 24 november 2010

Få det överstökat

Kom just på att det inte allsär länge innan jag fyller år nu. 
Mkt som måste göras innan.  Ska ha en rejäl storrstädning.  Har inte städat på evigheter.  Jag har städ förbud från Jonas så jag får inte ta i en dammsugare eller dammtrasa men det oundvikliga går inte att blunda för snart. Jag måste städa innan eller under helgen.  Sen så ska det bakas och grejsas med tårtor, blir nog smörgåstårta om jag känner oss rätt.
Sen så ska vi ju även bort på möte den dagen jag fyller så vi får väl se om det blir kalas i helgen eller hur det blir. 
Aja det visar sig.
Ska bara bli skönt att få dagen avklarad känner jag.  jag tycker inte det är ngt speciellt alls att fira. 30år.
Vill bara mysa och ta det lungt med familjen och nära och kära. 
Orkar inte med några festligeheter just nu. 

Asså jag kan inte fatta vad elle hur man kan vara så himla trött som jag är.  Skulle kunna sova en vecka i sträck tror ja.
Folk som har blivit utbränd som jag pratat med säger att det kan ta från 6månader till två år att bli frisk igen.   Förstår det nu och det känns som om vissa dagar går bättre än andra. 
Vissa dagar orkar jag knappt ta mig upp ur sängen.  Andra dagar så är jag relativit pigg ändå.  Däremot så är man pigg och anstränger sig vare sig det är psykiskt eller fyskiskt så blir man/jag trött fort. 
Nångång blir man väl människa igen hoppas jag.  Just nu känner man sig som en Zombie.

Nu ska jag kramas lite med Vincent innan resten av barnen kommer hem igen.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar