Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 30 november 2010

Gårdagen mest i bilder

Men nu fungerar det att lägga in kort igen.
Så här var våran dag igår.

vaknade och låg kvar i sängen............liteför länge. Så skönt iallfall.

drog in till stan för möte. Filippa var så duktig att hon fick luncha på Hoppes.  Innan vi åkte hem igen.

Höll på frysa arslet av oss innan vi kom hem. Väntade vid kyrkan i stan och det slog mig vad fint det var med all dess snö.  Såg ut som kyrkan var inbäddad i snö.

Hemma igen.  Medans Jonas dekorerade smörgåstårtan med ägg m.m så var jag upp på utvecklingssamtal.  Samtalet gick bara bra.  Allt gick brai skolan som jag trodde!!! Bra det!!!

Mina söta barn vid första fikat.





Fick 30 rosor av älskade Linda och hennes föräldrar.  Tack så himla mkt.
Var även super kul att kjell och Marie kom på besök.  Det uppskattades verkligen.  Synd bara att det blev lite kaos när det just då vart strömavbrott.




En julgrupp kom oxå in i hemmet.


En superfin, preccis i min smak.


Stövlar


Sköna handskar. 

Snygga tights från Gina

 Mysiga tofflor. rosa som jag vill ha dom!!



När min lilla sjukling plötsligt försvann med Filippa så hittade jag dom /han så här.
Gubben blev trött han på att dagen aldrig tog slut. 

Åh Filippa så här.  lagomt road av gästerna!!

Nya sköna jamasbrallor..............Mys!!!




handledsvärmare.  Finns inget bättre ju. Kommer bli många innan vintern är slut antar ja!!


En systemkamera av min älskade familj. tak såå otroligt mkt.



Lite slantar fick jag oxå!!!!



Ja det var gårdagen det, hoppas jag inte missat eller glömt nåt. 
tack allihopa för allt iallafall. 
Tack för alla gratulationer på fejjan.  Tack å åter tack!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar