Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 1 november 2010

Höstlov


Höstlovet är här och barnen njuter av att kunna sova hur länge dom vill.  Massa ljus tänds på kvällarna och det är allmänt mys hela dagarna.
Nathalie sov till halv tio-tio idag.  
Filippa hade lyckats fått ner grillkryddan och hällt ut över hela sitt rum igen.  Fattar inte vad som är så rologt med kryddor.  Jaja får städa där inne sednan.
Det kanske verkar som om att jag tycker det är skit kul med städning och att jag verkligen gillar det men så är INTE fallet.  Jag hatar att städa men ibland när det är rörigt här hemma eller i mitt liv så får det mig att slappna av och rensa tankarna.  Det får mig att stressa ner.  Så är det!!! Sen att jag tycker att det är skit kul med inredning och hålla på är en helt annan sak.

Näe nu ska jag kolla vad dom gör mina små sötisar.

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar