Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 1 november 2010

Isabel Adrian

Har precis kollat färdigt på SHF och jag bara ÄLSKAR Isabel Adrian. 
Har även sett att många andra inte gillar henne pga  hennes utseende, att hon inte skulle ha pengar, att hon inte förtjänar det hon har.
Själv så anser jag att hon är vacker, hon har tydligen tillräkligt med pengar för att lämna hunden på hundhotell som ni inte ens har råd att kosta på er själva, sen anser jag att varje människa förtjänar att ha det bra.  Vissa lyckas bättre än andra och självklart har man helt olika uppfattning om vad lycka och glamour är. 
Hon är vacker, har uppenbarligen mer pengar än dom flesta av er,  hon trivs med livet och det är huvudsaken.

Själv så tycker jag att jag är lyckligt lottad som har en underbar man,  har pengar som täcker våra utgifter, har fyra välskapta och underbara barn, har ett hem som JAG trivs i,  jag trivs med mitt liv.

Maria Montazami är ju en given favorit hon med, ödmjuk och en härlig människa.

Äntligen kan man kolla på tv:n igen.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar