Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 29 juni 2009

Välling å gyn

Idag är det återigen måndag och jobb gäller för Jonas. Själv är jag hemma med barnen som har sommarlov. Vaknade av att Filippa hade rivit ut allt i skrivbordet som vanligt så det var bara att börja morgonen med att städa reda på det. KOm ut till köket och såg att hon hade hällt ut allt välling pulver på mattan i köket.............kul kul. Det mesta gick bort iallafall.

Nu har jag lagt fillan för att sova middag eftersom hon var vaken vid fem i morse så hon var verkligen trött. Nathalie och Cerine är ute och badar i poolen som jag nyss var och tog bort skyddet på. Gud vad klor luktar gott.

Själv ska jag göra mig i ordning för jag har tid på gyn klockan ett. Barnen ska vara hos mormor men filippa ska dock vara på Jonas jobb under tiden.

Ngt måste ju vara fel. Först för ngn vecka sedan så blödde jag men inte så överdrivet mkt. Sen har det varit bra fram tills iförrgår då jag hade fett ont och sen kom det lite fostervatten och sen en hel del blod...........det rann blod om jag säger så men nu är allt bra igen...........blöder bara lite men bara när jag kissar. Ja vi får se vad dom säger. Hoppas hoppas verkligen att inget är fel men det är nog det trots allt. Kanske behöver en skrapning...............usch!!!!!
Ja det är bara å vänta å se vad doktorn säger.
Snart får man väl V.I.P kort på gyn för fan...........less!!!!

Uppdaterar er senare om läget...................




Ha en skön dag i värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar