Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 30 augusti 2011

Personalrummet

Ja men då sitter jag här igen då. Personalrummet på dagis börjar kännas tråkigt nu men men det går bra för lilleman och det är huvudsaken.  Får ju gå hem en stund om jag vill men jag vill finnas nära till hans om det skulle vara något.

Igår var jag iväg till doktorn iaf. Blev en massa rör med blod som skulle lämnas (6 rör närmare bestämt) så nu är allt i rullning äntligen.
Han sa att mina symtom kunde vara många saker men han tippade först på sköldkörteln/struma så vi får väl se. Vart sjukskriven först en gång tills proverna är tillbaks om två veckor för fibromyalgi och efter det får vi se vad som händer. Missade träningen igår då jag vart kvar på mitt hjärta så länge men får väl ta igen det i veckan här.

Näe nu ska jag fortsätta sitta här och inte göra nåt! Kul? Näe inte precis men snart så är han ju färdig inskolad min lilla plutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar