Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 19 augusti 2011

Gode gud gör mig inte galen. . . . . .

Men herre min gode gud. . . . . . . Fan at allt ska krångla hela tiden för mig just bara mig (näe jag vet att många av er inte heller har det så lätt tyvärr)
Var in idag för att hämta ut ett intyg som a-kassan sa att dom behövde. Dock inte till mig utan till en på kommunal. . . . . (att dom inte sagt det till mig som ringt dit fan varannan dag nu i två veckor). Ett intyg från 2009, vem fan har sånt super minne så man minns vad man gjorde då? Inte jag men som tir är så hade jag alla kalendrar kvar så jag kollade och insåg att jag hade praktik på mitt old jobb RSMH via någon Berit Åkerlund.  Kom dock inte heller ihåg varifrån denna dam kom ifrån så jag började med att besöka varje myndighet och instutut i hudik för att få veta att hon satt på CUL men hade gått i pension i vintras. . . . . . . Jahopp så oväntat.
Efter en stressig timme(ja dom stänger ju a kassan tre och jag kom in två) så inser jag att det är kört.  Så på måndag måste jag in på CUL efter jag skolat in vincent och innan sjukgymnasten. Stress stress å stress å sen undrar folk varför jag äter medecin mot magsår.

Nåja nu ska jag äta potatisgratäng å god kassler med resten av familjen.

Sen mys å mys å mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar