Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 28 augusti 2011

Mot lugnet

Efter en heldag på grönan igår, en skön nattssömn, en god hotellfrukost och en halvdag på sergelstorg med stefan sundström och välfärdssorganisationen så är vi rätt trötta och beger oss mot lugnet i hälsingeskogarna för att vila upp oss lite innan nästa resa ner.
Om en månad befinner vi oss i älskade sthlm igen.
Ska bli så otroligt skönt att komma hem till filippa och vincent.  Filippa va tystlåten i telefon idag och det är ett tecken på att hon vill hem och saknar oss.  Usch å fy imorgon ska dom på dagis igen så måste passa på att mysa ikväll med dom.

Jonas tvingar mig att skriva att jag är en kyckling oxå.  Vi sa att om han åker exteme med mig så skulle jag åka katapulten med han. Fick upp han i extreme och han tyckte det var rätt schysst. . . . . . . . . Sen. Så var det min tur att åka katapulten men jag pallade inte.  Jag är fett höjdrädd och det vet han och jag trodde jag skulle klara det men det gjorde jag inte.  Går bra om man snurrar och inte bara åker upp å ner.
Så JA JAG KANSKE ÄR EN KYCKLING!! 

Näe nu ska jag sove men här kommer nåt kort från idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar