Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 12 augusti 2011

Värk å äppelpaj

Åh lord när ska tröttheten gå över?
Hade tid hos min läkare på psyk för att prata min medecin idag men sov över. Hann dock med tiden hos sjukgymnasten. Vi kom fram till en massa saker och jag ska ju även börja träna på deras gym för att kunna få nån bukt med min hälsa nångång.

Åkte in på jobbet för en snabbvisit idag. Kul att träffa alla. Åh vill jobba ja nu!

Kom hem till man å barn och allt har varit som det brukar.  Nathalie har dock åkt in till stan för att sova hos ebba inatt. . . . . . . . . Faktiskt rätt skönt om jag ska vara ärlig då jag är så trött som jag är och inte orkar med vare sig deras bråk eller ljud över huvudtaget.

Middagen bestod av hasselbackspotatis och fläskytterfile med såss till.
Nu ska vi avnjuta kvällen med film med barnen och lite äppelpaj till det.

Idag kände jag sånt sug efter att gå ut men nu kommer jag knappt upp ur soffan.  Fan den här värken i axlarna och nacken kommer bli min död tror ja bestämt.

Näe nu väntar mys med familjen och sen mys med gubben.

Have a nice evning everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar