Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 9 augusti 2011

Skilsmässa & Födelsedag

men frågan är hur mkt jag orkar skriva om.

Kan ju börja där jag slutade sist.
cerines födelsedag var en bra dag och hon var super nöjd över alla  presenter.
Hon fick bla.  Ny mobil (en experia x8) som hon valde själv, presentkort på HM, biokort, väska, plånbok, en massa örhängen, halsband, fyra top model "böcker", skrivblock, pennor, kläder, underkläder, pengar m.m
Dagen efter var det dags för kalas, POOLPARTY!!!! Synd bara att mestadels av tiden så hade vi spöregn men J hade satt upp tältet som täcker hela trallen så det var under kontroll.
Då fick hon även ännu mera top model grejjer, pengar, godis å mkt mera.

Söndagen spenderade vi hemma med lite städning och mys!!! Inget särskillt hände!!

Igår var det måndag och jag och Jonas hade vår värsta KRIS hittills. Vi var såååå himla nära att gå skilda vägar och separera.  Ja jag känner att jag inte orkar mkt mera men nu har vi pratat en massa och gjort upp mål med vårat förhållande så vi kan ju bara göra det bästa av det och försöka få det fungera igen.
Vi har kommit såååå långt ifrån varandra och har även förändrat varandra, så vi måste även finna oss själva igen.
Jag längtar tills min jonas kommer tillbaks igen. Fan han är inte den killen jag blev kär i längre och mkt pga av mig. Å tvärtom!!!

Ja jag ska verkligen försöka göra allt jag kan.  Men sen så är det nog som det är mkt pga av allt bråk med barnen och att man aldrig får andas ut fylla på energi igen. Min energi är slut för länge sedan och det är svårt att fylla på den om man aldrig får tillfälle till det.  Även att vi har varit värdelösa på att umgås på tu man hand. Men nu ska det bli ändring på det!!!!

Jag älskar min man och vi ska göra allt vi kan för att få det här att fungera.  Vi älskar ju trots allt varandra!!!!

Så gårdagen gick mest ut på att först bråka och sen reda ut allt och verkligen prata ut om vårt förhållande och vårt liv.
Idag har jag varit inne hela dagen med barnen, har inte haft speciellt mkt ork till att göra nåt.  Har väl tvättat en massa,  dammsugit säkert tio gånger,  försökt förmedla mellan barnens bråk och utbrott (tills jag gav upp och lät dom lösa det själva), gjort frukost, lunch å allt det vanliga.
Ja inget speciellt idag heller.  Men på nå vis så blir jag gladare när jag ser min man än vad jag gjort ´på ett bra tag.
Ringt en jävla massa samtal har jag oxå gjort.
Till Gyn, ska dit i morgon på återbesök.
Till familjerätten och frågat när fan vi får en stödfamilj som hon sa skulle vara klart innan sommaren, men hon var givetvis på semester. .........Fuck!!!!
Till min kontaktperson på vuxenpsyk då jag behöver ha mer medecin och även att jonas ska vara med för att kanske ev. förstå min sjukdom lite bättre och kanske förstå att jag inte kan styra över vissa saker.
Till A-kassa som fortfarande inte har gjort ett skit i mitt ärende.  Jag har för fan inte fått casch sen juni från försäkringskassan.  Så nu har jag satt lite press på dom då dom inte ens hade tittat på mitt ärende.  Dom hade fått in intyget från försäkringskassan den 14 juli och nu höll dom på med ärenden som kommit in den 5:e juli.  "Ja du kan ju få vänta två veckor till innan utbetalningen finns på ditt konto".  Fuck them!!!
Näe vi får väl se hur lång tid det tar fast å andra sidan så dör jag inte av att vänta heller men men ................


Ja så ser livet ut här hos Berglunds!!!!
LIte små less på allt just nu, tur man vet att det går över snart!!!!





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar