Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 11 augusti 2011

Hudiksvall- Stockholm Återigen!!!!!!

Kan det vara hösten som knackar på dörren snart. Tycker det är kallt ute och tycker tillåmed att det blåser HÖST ute ju. 
Kanske går denna sommar mot sitt slut nu och vi får förbereda oss på  en kall mörk men ack så mysig vinter.  Jag älskar vintern......................förutom kylan.  Det blir mys stämmning och massa ljus tänds för att värma oss.
Hoppas jag mår bättre denna vinter än förra bara...............Ska jobba på att det ska bli så!!!

Nu har jag precis bokat och donat med ytterligareen resa ner till sthlm.  Älskade stad.  Blir dock inte förrens om två månader men ska man få det man vill ha så är det bra att vara ute i tid.  Jonas valde hotel och den här gången blev det ett litet mysigt personligt hotel i city. Även att vi ska avnjuta en kväll av Lasses ljuva stämma när vi åker den gången.  Lovely!!!!!


Näe nu ska jag ta upp min älskade prins som lilla filippa fideli precis var in å väckte.  Busiga unge!!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar