Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 20 augusti 2011

Lördakväll

Så nu är lördagsmidda´n avklarad.  Köttgryta med äpplen i, så underbart gott å lätt att göra.  Receptet finns på Köttbuljongs paketet.

Jaha ja  vad har ni haft för er då???

Själv har jag gjort ett tamt försök till att städa huset.  Blev ju dock bara en dammsugning men imorgon så ska det göras.   Har gått från att vara nästan manisk på städning till att skjuta upp det så länge det bara går på bara några månader....................både på gott å ont enligt mannen i huset.

Igår damp det ner ett paket från H&M till oss.  Var massa fina saker.  Höst kläder till barnen å en poncho till mig.  Väntar med glädje på att paketet jag beställt  (det stoooora) ska komma.
Även att nya skolväskor är inhandlade till barnen.  Vincent har ju en fin liten rygggsäck (fjällräven typ) med barbafamiljen på, Filippa fick en gullig från Teamsportia och Nathalie och Cerine fick en nike rygga.
Klipptid bokad och allt känns ganska lungt för en gångs skull. 

Ser fram emot veckan som kommer att vara något nytt.  Vincent ska skolas in på dagis!!!!
Jag har en massa möten, träning m.m. som ska göras å det känns så bra!!!   Även att jag ev ska börja jobba igen rätt snart å det kommer bli nice nice det.
Ny tvättmaskin och diskmaskin  kommer i veckan å det ska bli så skönt att kunna diska igen. Fan det tar ju sån tid att handdiska ju.
Sen så ska jag engagera mig lite mer i att fota igen.  Fan har inget kort nästan ju från sommaren förutom när vi var på vår lilla minisemester till sthlm/kolmården/åland.

Ja så ligger landet...........................

Näe nu väntar det mys med barnen å lite gotta till en bra film. Sen ska jag ta mig ett glas vin eller två!!!
Ha nu en trevlig kväll med nära å kära!!!!

See ya!!!!



MINA BARN SÄGER ATT JAG SKA FRÅGA OM NÅGON VILL KÖPA JULTIDNINGAR AV DOM SÅ HÖR AV ER VIA MAIL!!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar