Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 oktober 2011

Gokväll i stugorna.
Jag sitter och funderar på vad det blir för roligheter framöver.  Halloween, jul, nyår. ........
För nåt år sedan så slutade vi med en "tradition" att ha halloween fest, tråkigt men men läget förändras ju hela tiden.  Vi brukade även ha nyårs fest såklart med samma gäng men även det har uteblivit.
Jul ska nog hela släkten vara här hos oss. Brukar vara hos min kära mamma varje jul men eftersom vi är uppåt 30 pers å hon bor i en tvåa så är det lite trångt.  själv så bor jag nog störst av oss alla i släkten.
7 rum, kök, 3 möblerbara hallar och två toaletter/badrum.

Så i år tror jag det blir halloween hemma med kidsen å mkt mys.  Bjuder kanske hit ngn å käkar gott å bara mår bra.
Nyår funderar jag på om vi ska resa bort, sthlm lr nånstans. 
Ja just detta sitter jag å funderar på just nu. Inte så mkt att veta för er men men...............now you know anyway!!!!

Imorgon ska jag jobba och sen kommer Cerine in till stan för vi ska på BUP och mäta blodtryck och puls m.m.  Hon ska börja äta conserta imorgon.  Det tar ju sin lilla tid innan man får rätt medecin och rätt dos tyvärr men men det får ta den tid det tar för att det ska bli så bra som möjligt för henne.
På ritalin 10mg så märktes ingen skillnad på henne, på 20mg så sa hon att hon blev snurrig i huvet.
Nu har jag hört om jag får ge henne conserta ist som jag tror är en bättre medecin i det stora hela.
conserta fungerar ju för mig men alla är vi olika och medecineringen är ju så induvidiell så vi får se hur hon reagerar.

Sen hem för att ta mig an ett hus som ser ut som ett bombnedslag. Har inte haft varken ork lr lust att städa den senaste tiden.  Fan det tar ju sån tid när det är så stora ytor och många rum att städa.  Kommer ihåg när jag bodde i stan sista vändan, bodde då i en 2½ i åvik och den tog typ en timme att städa. Nu tar det mellan 3-7 timmar.
Ska även upp på skolan med Cerine som ska veccinera sig.  Tur hon inte lider av samma fobi som mig, jag har väldens största sprutskräck. 

Näe nu ska jag sluta snacka en massa skit och gå och duscha!!!!!





My Life, My Passion & My Fashion

2 kommentarer:

  1. 7 rum&kök rätt så häftigt de förstår att det tar tid att städa rätt många på storhelger såg jag hur funkar det då stor släkt eller mvh p bl.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Måste bara säga att jag tycker att din blogg är superfin! ♥

    SKulle du vilja göra ett bloglovinbyte?

    Kram! <3

    SvaraRadera