Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 3 oktober 2011

Goda råd

Gomidda  på er gott folk!!!!

Hemma från jobbet idag ja. Feber å mår illa men mår inte dåligt på nåt annat sätt så vi får väl se vad som händer.  Vore ju bra om jag blir sjuk nu så jag hinner bli frisk innan det är dags för sthlm igen.
Barnen på skola/dagis så här hemma är det så tyst och lungt.  Lite FÖR tyst och lungt för min smak men men ibland så kan det vara bra även det.

Hade ett väldigt givande samtal idag. Fick svar på lite frågor jag hade och kom till klarthet med vissa saker.
Hmm nu bara upp till mig att ligga på så nånting blir gjort åt det!!!!
Tack Josefin för goda råd !!!

Nu ska jag ringa några andra viktiga samtal så hoppas ni alla får en bra dag och att ni håller er friska!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar