Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 23 oktober 2011

Stressad

Lääänge sen, Yes I know!!!
Har inte haft den tiden jag har velat så jag har kunnat skriva men nu kanske det börjar lägga sig lite. Är det inte jobb så är det möten, handling, målning m.m. så det har varit lite mkt dom senaste dagarna.
Jaha vad har alla ni andra gjort då???

Själv så har jag som sagt jobbat, vi ska starta en ungdomsverksamhet snart å det ska bli så otroligt roligt.  Har varit prat om det hur länge som helst men nu så ska det ske. Vårat mål är att öppna en "ungdomsgård" om typ en vecka som senare förhoppningsvis kommer att bli ett RUS projekt. 
Så alla ungdommar i Hudiksvalls området kan ha någonstans att ta vägen på kvällarna och helgerna.
Kommer att meddela senare när och var!!!!!

Har varit på möten med läkare och fått ny medecin.  Hade dock inte det jag trodde men en liten "light" version av det.  Fick inte medecinen som jag trodde jag skulle få och som läkaren pratade om men fick en medecin mot samma sjukdom med lite mildare.  Bra för mig och alla andra!!!!

Tränat har jag hunnit med.  Så underbart skönt.  var på ett litet pass nu ikväll å efter det blev det en långpromenad med kära grannen Nicolina!!!  Skönt skönt då jag smällde i mig langos till frukost.  Inte så nyttigt men men ibland så får man unna sig lite skitmat!!!

Har börjat måla om ett till rum iaf.  Randigt på längden.  Fint kommer det att bli bara det blir möblerat å klart.  Det är tänkt att barnen ska sina datorer därinne och ha som typ ett pyssel/lekrum som dom hade innan oxå men ska försöka komma oväg för att köpa lite nya prylar och möbler dit in.   aja får se hur de blir!!!

Nathalie och Cerine va på kalas/disco igår på Folketshus för Cerines boyfriend Frej har fyllt år.  Fick se ett kort på fejjan efteråt där Cerine och frej dansar tryckare......................Det är då man inser att sina barn börjar bli stora.  Usch det står inte på innan mamma är pasé helt å hållet.  Njuta mera borde man verkligen göra!!!!

Veckan som kommer består av jobb,  en snabb resa ner till sthlm med en övernattning, ska bli nice!!!
Endast ett möte är inbokat (än så länge) så det ska bli en skön å lugn vecka (hoppas jag på)

Näe nu ska jag kolla på en film innan det är dags att ha den dagliga daten med John Blund!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar