Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 6 oktober 2011

Väggord

Tja!!
Tror ni jag kom upp imorse för ett pass zumba ???  Näe inte direkt då.  Vaknade typ kvart i åtta. Hade klockan på sex. Barnen ska vara på skolan 8.25. Hann vi?? Japp men stressigt blev det som ni kanske förstår.
Jobbade på som vanligt på jobbet.  Fyndade massor idag. Nice nice!!!
Imorgon är det jobb igen som gäller men sista dagen för denna vecka och det känns ganska skönt då jag har hur mkt städ och tvätt här hemma som ska fixas under helgen.  Usch men men........va gör man inte. Skönt när det är gjort men det värsta är att det kommer ta hundra år minst att få nån ordning här den här gången. 

Ja så kan det vara.
Vad har ni för planer för helgen??
Själv ska ja upp på fotbollsavslutning med barnen på lördag. Sen så är det hem för att påbörja städningen. Har lite lust för att gå ut men vi får se vad som hinns och orkas med. Har inte alls så mkt planer för helgen då jag vet att den där jävla städningen kommer att ta upp all min tid.
Ska ev måla lite i några rum oxå.  Har planer på att måla om i vincents rum, Filippasrum, trappen O hallen utanför badrummet  men tar det när det hinns med.

Har iaf beställt en massa väggord nu.  Blev lite inspirerad idag när jag var på ett snabbt besök hos Linda. Hon hade ord typ överallt och lite till...............
Jag som tycker jag redan har många väggord men där låg man i lä kan ja säga.
Aja ni får se när dom kommer!!!

Nu ska jag gå in i duschen men hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och sovgott med er!!!!




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar