Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 24 oktober 2011

Inte på topp idag

Känner  mig lite halvdeppad idag, varför vet jag inte men men det går över som alltid!!!
Borde ju vara glad, ska ner till sthlm på onsdag för att gå på en modevisning på cafe opera & på fredag så är det 50 cent som gäller.........................Humöret hinner nog ändras hoppas jag.  Har för tillfälle inte lust med ngt av det men som sagt jag hinner ändra mig.
Dagen har tillbringats på jobbet. Hemma och på ett gympapass som inte var mitt bästa direkt. Känner mig trött och slut i kroppen, hoppas inte på ngn förkylning bara!!!!

                                           
Imorgon är det jobb som gäller och sen hem för ett
 pass. Måla lite mera väggar och försöka hinna med att fixa färdigt därinne.  barnen har dans imöra oxå!!
Ja så ser min dag ut!!!!


Nu ska jag göra lite nytta  men




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar