Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 oktober 2011

Date

Jag skulle ha velat varit på öl & whiskey mässan idag men men va är väl en bal på slottet?
Kommer ju fler gånger herre gud;-)

Så min dag har varit bra. Haft en bra dag på folkan med alla brudar. Tack carola för allt ditt slit. Även att jag köpte en ny vagn till vincent idag. En dagis vagn som ska vara på dagis som han kan sova i.
Ingen träning idag men imöra ska det bli andra bullar.

Sjuklingen min är deckad och har så varit sen i fredas morse, det började redan i torsdas men jag trodde inte det skulle bli så farligt för det brukar gå över innan det ens satt igång annars men inte denna gång
Feber, frossa svettningar och stått över muggen är vad som hänt.  Usch stackarn!

Imorgon är det besök hos min kära mor och kanske lite städning som ska göras men först ett zumba pass som gäller.

Näe nu ska ja på date med john blund en stund.

Sovgott allesamans!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar