Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 oktober 2011

I sängen

Gick å jobba idag trots världens jävla huvevärk idag och feber igår. Gick ju som de gick................kan väl säga att jag inte gjort alltför många knop idag. Blev mest soffan idag å massa kramar med Keith.
Feber är väl lungt men jag har sån jävla värk i nacken så jag tror jag kriverar snart.  Satte på ett salompas (lrhur det nu stavas ) innan jag drog på jobbet men inte det minsta lindring..............!!!
Alvedinen hjälper inte mot varken huvevärken lr mit nacken.  Blir en citodon om det inte släpper snart.

Ja jag hatar verkligen tabletter och har mina anledningar till att göra det så jag brukar inte ta mer än alvedon men nu är det fan kris snart.

Nathalie och Cerine har varit hemma idag från skolan. Dom hade turen och slapp vara med mamma på jobbet utan fick vara med mormor ist.
Snart ska Vincent och Filippa hämtas å jag har fortf. inte kommit på hur jag ska orka göra det. 
La mig så fort jag kom innanför dörren här hemma.  Fuck jag hatar att vara sjuk.  Missar en massa med kidsen och missar träningen idag med.  Suck!!!!

Var det ngn som såg Hollywood fruar igår då???
Jag kollade lite medans jag halvsov vid datorn.  Asså den där Gunilla Persson blir bara mer å mer hemsk i mina ögon. 
Stackars barn!!!
Jag tror inte för fem öre att den där stackars lillflickan vill bli super stjärna. Hon kanske ville det men mamman sätter väl lite väl mkt press på henne va???
Fan låt barn vara barn, stora stjärnor kan dom bli när dom har fått varit barn och fått en "normal" uppväxt.  Sen vad normalt är är ju olika från vem man frågar men jag tror inte att ngn tycker hennes beteede är normalt mot sin dotter.
Dottern verkar vara så himla kuvad och överkörd av mamman, jag tycker verkligen synd om henne!!!


Näe nu ska jag göra lite jobb som jag har här på mailen.
Hörs!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar