Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 18 januari 2014

Jag och Jonas har tröttnat på det här skit vädret men vi drar iväg på måndag och det ska bli så otroligt skönt att bara få.........zzzzzova.
Måndag kväll drar vi iväg men det är långt till dess så här råder ingen panik direkt.
Packar på måndag eftermiddag efter plugget/jobbet.

Även att jag har prov när jag kommer hem så jag måste plugga när vi är borta.

Hur har er vecka sett ut? Min har liksom varit som alla andra veckor
Skola åtta till fyra, hämta kidsen, göra mat, äta, lägga barn å sen plugga, kolla tv och sen sova. Varje dag likadan. Tråkigt men man måste ha tråkigt ibland för att uppskatta det roliga. Lätt att man tar allt för givet annars.

Började morgonen med att bränna några kalorier på gymmet.
Sen hem, har donat å fixat å myst med barnen men nu är det tvätt som gäller resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar