Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 25 januari 2014

Hemlängtan och The old town

Idag vaknade jag tidigt utan att ha ställt klockan, hemgång idag och jag längtar så inihelvete efter barnen. Kommer definitivt inte få gå på toa själv men det gör inget, kommer inte dom ur syne på ett bra tag nu.

Vi käkade frukost och sen drog vi iväg till old town igen och där blev det ett par haremsbyxor till mig, ett flygplan till Vincent, hörlurar till Jonas och denna gång filmade jag så jag ska visa alla därhemma.
Typ varannan människa frågor om man vill köpa hasch, weed, opium, heroin mm. Alla röker sig en feting titt som tätt här, man är liksom outsider som inte gört.

Araben från baren är kär i
Mig och kunde inte sluta tänka på mig, haha ja shit happends.

Varmt som Fan idag så hade varit  bättre om vi hade kommit idag istället för vädret skull.

Om 4 timmar drygt så går planet hem igen, hjäääälp flyga igen. Usch har dom ens maskinister i det här landet som kollat planet innan vi lyfter? Håller planet och kan piloten landa i mörker (landar tio över tolv inatt). Kommer jag få lika ont i örat även denna gång?  åh lord dags att ställa sig på knä på en bönematta och be för hemresan.

Adios amigos See you soon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar