Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 24 januari 2014

Lobbyn

Sitter i lobbyn och är i valet och kvalet om vi ska gå upp på rummet och mysa eller om vi ska ta en repa i baren istället. Har träffat araben iaf som jag skulle gifta mig med, en annan bartender i samma bar frågade om jag hade någon syster till honom så nu har jag säkrat din (lisa) framtid oxå, bra va?!
Slutar med att jag gifter bort alla ja känner, äh va fan dä gör väl inget eller va säger du Elina om en arab????!! Nä du har det för bra med Thomas du men annars så hade du varit en bra kandidat :).

Näe men guuuud skulle jag kunna vara seriös nångång ja elle.............
Ja jag saknar alla er där hemma
Och jag ser inte framemot flygningen härifrån. Jag älskar Jonas lika mkt som jag gjorde när vi blev ett par, eller nä jag älskar honom så mkt mera nu.
Mina barn är mitt allt och jag går genom eld och vatten för dom.
Nu har jag varit så seriös jag kan vara, dessutom seriös för ett helt jävla årtionde.

Pelle, jag som va så rädd för alla djur här. Har inte sett ett enda än så länge å thank you gud for that.

Näe nu ska jag sörpla i mig en Sprite för jag pallar Fan inte mer alkohol. Nu har jag liksom fått ett års ranson av den varan.

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar