Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 4 januari 2014

Ligger här och filosoferar för mig själv, j är uppslukad av flygprogram han.
Idag blev jag hemma hela dagen från skolan då karln dragit på sig en halsfluss.
Vi har bara tagit det lugnt då J som sagt är lite krasslig och jag är fruktansvärt trött.
Min lärare skickade över lite material så jag kunde plugga lite om jag ville.. . . .  inte än har jag fått någon vidare plugg lust men den kan komma när man minst anar det.

Cerine var iväg på party ikväll å Nathalie har hängt med kani. Jag, j, Vincent o flippa myste i lugn å ro till en film efter att Loui lagt sig.

Imorgon har Nathalie badmington match igen klockan nio så det är kanske dags för mig att sova om jag ska orka upp å heja på gumman.

Så sovgott o dröm sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar