Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 24 januari 2014

Kvällen igår

Ja herre min gud. Kvällen igår hade kunnat sluta med att jag kom hem med en arab. Jag tyckte lite synd om honom så jag sa att jag kunde gifta mig med honom för att sen gifta om mig med Jonas, araben tyckte det var en toppen idé. Jag var minst sagt berusad och även att jag slog huvudet i nåt som kom i min väg så jag ser lite ut som en kamel idag fast med en puckel och i pannan. Vi skulle ut på nattklubben 555 och roa oss men vi kom inte så långt för när vi var hemma hos honom (araben) för att han skulle byta om från sina arbetskläder  (han jobbar i en av barerna  på hotellet) så började lilla annso spy. Haha lord vilken syn det måste ha varit.

Jonas fick in oss i en taxi till hotellet efter att ha försäkrat araben om att vi inte ville sova över hos honom i hans skyffe till lägenhet.
Väl hemma är allt svart för mig men jag hade tydligen duschat. Inte ett minne har ja, aja shit happends!
Idag undviker jag gärna baren där han jobbat, synd  bara att man går förbi där när man ska till maten, får låtsas som ingenting så jag fortfarande är gift med mitt hjärta när jag åker härifrån.
Imorgon ska vi hem och detta är sista kvällen här i Marocko, jag längtar ihjäl mig efter barnen och kommer förmodligen skjuta på tåget hem för att det ska gå fortare. Ikväll ska vi tillbringa kvällen på rummet, sova kramas och bara vara med varandra, dröjer innan man kan få lägga sig när man vill sen ju så det är lika bra man passar på.
Kanske kollar på en film och bara är.
Ska packa så allt är klart inför morgondagen då vi ska till The old town igen för att hitta något fint till Vincent och loui.

Ja så var det med det. Fredag idag och jag undrar ja hur det gick för Elina, Anna och Anette att redovisa idag. Hoppas dom gjorde bra ifrån sig men det antar ja att dom gjorde.

Åh vad jag inte längtar hem till kylan är, såg att det är -28 grader hemma. Fan då fryser man ju fast. Jag läre behöva dubbla täckbyxor och jackor om jag ska utanför dörren.
Idag har det varit super väder här, nästan så man hade kunnat bada ute i poolen men eftersom poolen inte är uppvärmd utan värms upp av solen så är det typ tre grader i poolhelvete så paaas.

Vi har iaf klarat oss från att bli sjuka i magen av maten och det är ju jäkligt skönt. Mat å mat förresten, Jonas ska få göra en brakmiddag när vi kommer hem, tacos, kött, potatis (god potatis), kladdsallad och ja......... you name it.

Inte en enda gång har jag varit ner på gymmet heller, beror mest på min jävla förkylning men när jag kommer hem så blir det ordning på torpet igen.

Näe nu blir det att lägga en make up och gå ner och få i sig lite mat.

Trevlig fredagskväll på er och va försiktig med spriten, tänk på mig så löser nog det sprit problemen. Ät chips, kolla film och frossa i gotta istället för alkohol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar