Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 1 januari 2014

nyårslöften

Har ni några nyårslöften???

Jag har en hel bunt fast det är några få som jag kommer att fokusera lite extra mkt på under året.

  •  Jag vill så klart bli en bättre mamma. Vilken mamma vill inte det liksom.  Jag önskar jag hade mer tid med dom men det är som det är när man är borta från dom nästan hela dagarna. 
  • Jag ska såklart även göra allt jag kan för att bli en bättre fru åt min underbara man. Man kan alltid bli bättre på det mesta. 
  • Jag ska bli lite mer ekonomisk och inte handla så inihelvete mkt hela tiden.  Jag måste lära mig att ha inte köpa allt jag vill ha hela tiden.  Inte för att spara några pengar direkt men bara för att jag ska bli en bättre människa. 
  • Jag ska göra allt jag kan för att få mera ork dvs. börja TRÄNA IGEN och även strunta i allt socker.
Ja det är dom sakerna jag ska fokusera mest på under 2014.

Näe nu väntar tvättis igen........................suck!!!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar