Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 januari 2014

Spa time

Jag å darling har tagit lite mys tid i spa:t. Badat mys å graderna i jazzuin värmde upp hela jävla kroppen, Nice Nice.
Annars har vi ridit kamel ute på landet, i 1 timme å 20 minuter så Jonas har inge hår kvar på låren. Jag tyckte mest det var lååååångsamt. Nästa gång ska damp annso satsa på en galopperande häst istället för en kamel.

Tänker på er som sitter hemma u skolan och pluggar för fullt. Tänker på Eva som har kidsen å mamma som har dom två stora kidsen ja för att inte tala om barnen, saknaden börjar bli jobbigt nu och jag räknar faktiskt dagarna tills jag får se dom igen. Ser inte fram emot att flyga igen men inte pga höjden utan för att på väg hit när vi gick ner för landning från 10 000 höjd höll mitt öra på dö. Jag trodde seriöst att hjärnan skulle pluppa ut ur öra, den värken slår Fan att föda barn till å me.  jag skakade av smärta så jävla ont gjorde det och jag tror att det beror mkt pga att jag redan var/ är tok förkyld för andra gånger jag har flugit har det inte blivit så.
Aja bara att bita i det sura äpplet det om man vill hem till kidsen.
Hade inte kidsen varit hemma hade jag lätt kunna stanna huuuur länge som helst, om man bortser från att man definitivt går ner i vikt här. Mkt mat men Fan så äcklig.
Däremot finns det jäkla bra shopping på den här kontinenten. Jag shoppar men läre väl få lämna hälften för övervikten i resväskan, men dom kan för Fan dra av kilona jag gått ner under tiden här så kan jag shoppa lite till. Haha bra idé men synd att dom inte gör så.

Nä nu ska jag njuta av en San francisco innan vi beger oss in till nya delen av stan för lite mat och shopping. Jonas har hör å häpna köpt ett par mjukis brallor, köpte dock en stl  för liten så vi ska byta dom men ingen är gladare än jag att han köpt nåt till sig själv.

Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar