Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 2 januari 2014

Örat och ögat

allvaret är igång igen på skolan.  Faaanårå jag som tyckte det var så skönt med lite ledigt. Jaja  har iaf pluggt som en jude idag. Å till råga på allt så fick vi veta när vi har nästaa prov. Provet är uppdelat i två delar, en fakta del och en stooor gruppskrivning som vi sedan ska redovisa.  Jag är borta vid dom båda så jag får väl göra gruppskrivningen/grupparbetet  själv (hoppas jag) eller oåx med någon mer som oxå är borta då, Jag arbetar bäst själv så jag hoppas jag får göra det själv men våran lärare är ganska hård så det blir väl tillsamans med någon annanI guess.
Fakta delen av provet har vi en måndag och jag kommer hem på söndag så jag hinner kanske plugga till det, kan ju alltid hoppas iaf.


Kidsen har varit hemma med J hela dagen eftersom  han är ledig men inte jag.  Nathalie har dock sovit hos Zimone i Näsviken inatt och kom hem först nu.
Jonas den jäkla sömntutan hade vaknat halv tio och vr helt övertygad om att klockan bara var sju och trodde knölen under täcket var jagså han skulle hålla om mig men ack vad han bedrog sig............muhahah.

När jag kom hem hade J gjort mat så den var klar, fan jag skulle kunna vänja mig vid att ha en hemma pappa på dagarna när man själv är i plugget men tyvärr så skriker nog Per efter honom snart så lika bra å inse faktum att det bara e en dröm som inte kommer att besannas, inte nu iaf.
Jag är ju rätt så omständig med mat ja å äter inte det dom allra flesta andra äter.  Men då han redan gjort maten efter Filippas önskemål så var det bara att äta å se glad ut och faktiskt så var det inte så hemskt utan ganska gott..............................så gott att det blev i en matlåda till mig imorgon.  Dock inte köttbullar utan endast pasta och gräddsås.  Äter fortfarande inte kött och har inga planer på att göra det heller, inte mer än vad jag måste.

Ikväll är det tydligen Tyskungen av Camilla Läckberg på tv:n, tyckte jag hon skrev så jag hoppas att jag kommer ihåg det och inte har så mkt annat för mig just då så jag kan se den igen.  Jag älskar hennes böcker och likaså hennes filmer av böckerna.  Har alla filmerna i serien och väntar spänt på att bruden ska sluta resa jorden runt å skriva lite fler böcker.

Näe nu ska jag plugga lite ögon och öron inför imorgon då vi har test på hur mkt vi kan om örat och ögat. Vi ska kunna både dom svenska namnen och dom latinska så dags att sätta igång.





Ha en fortsatt underbar kväll!!!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar