Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 11 januari 2014

Veckans klart bästa dag

Ja äntligen fredag.
Gjorde till å med ett glädje skutt då vi gick från skolan eftersom jag glömt bort att det faktiskt är fredag.
Denna vecka har gått fort men så har vi bara gått fyra dagar istället för fem.

Jag har fått mer gjort i skolan än vad jag fått på länge. Vi har arbetat med celler, cancer,  symtom osv.
Prov om två veckor på fakta frågorna. Grupparbetet fick jag reda på idag att jag ska arbeta själv med och om hudcancer, kommer bli Nice.
Ska börja så fort som möjligt så att jag kan redovisa å gå vidare.

Idag skulle jag lämna plånboken hemma då den Fan väger bly av alla kort osv kruxet va bara att jag lämnade även maten hemma så idag blev det en liten fralla till lunch, inte så mkt att stå på men har ändå ingen matlust med den där jävla mensvärken jag hade. Männen är bra jävla befriade dom från allt vad mens, förlossningar osv heter.

Ikväll skulle Cerine åka till iggesund men ångrade sig i sista sekund då hon kom hem en kvart innan hon skulle hämtas. Cerine åkte skridskor med några polers innan. Så Veronica hade redan åkt från iggesund in till stan för att hämta henne när Cerine ringde och skulle meddela att hon inte skulle åka.
Veronica blev tydligen inte alltför glad över det sena beskedet och det kan jag mkt väl förstå. Vi funderar skarpt på att säga upp det där med stöds då barnen ändå inte vill åka och börjar bli rätt stora är. Dom behöver det men jag tänker då inte tvinga iväg dom mot deras vilja så som vanligt har vi alla kids hemma och är en samlad familj.

Imorgon på mitt privata enskilda schema ska jag försöka mig på att ta en springtur om jag inte anser att det är på tok för mkt snö ute.
Jag ska även försöka få till en början på hudcancer skrivningen.
Ja sen så ska jag i vanlig ordning ta hand om kidsen osv.

Nä nu gott folk ska jag lägga mig ner å dejta John blund några timmar.

Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar