Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 28 januari 2014

Cleaning

Ja dagen började inte så bra, hemma från plugget och tig det lugnt till halv tolv. Trött, sliten, en knöl i halsen, ont i huvudet och på det så lägg till en värkande kropp.
Jonas kom hem med lunch och vi käkade tillsammans innan han återgick till arbetet. Jag började städa och höll på till halv fem. Städade med en drös Alvedon i kroppen. Nu är hemmet städat och det e ordning på torpet igen......me like.
Tvätt imorgon så även den överfulla tvättkorgen blir tom (i fem minuter).

Har även hunnit med att betala en jävla massa räkningar, aldrig kul men tack gode gud att jag har det så bra som jag ändå har det. I Afrika har dom jorsstampat golv och på sin höjd en soffa. Usch va bra vi har det i Sverige.

Tog en vända på stan för att köpa dom sista presenterna till Vincent som fyller år om elva dagar. Tiden flyger iväg. Kommer så väl ihåg när han låg  i magen och vi var ner på ultraljud i sthlm och att vi där fick bekräftat det sköterskan här i hudik trodde utifrån första ultraljudet att det va en pojke. Jag svävade på moln och idag har jag två pojkar, jag som började tro att jag inte kunde få pojkar efter tre flickor.

Ja så är läget, imorgon blir det skola hela dagen om inte halsen är värre och kroppen gått sönder under natten.

Här kommer lite random bilder från allt möjligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar