Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 23 januari 2014

Jonas JÄSTbloggar

Nja hur ska jag börja sitter här på en av hotellets barer med min fru som börjat släpp på sina strikta alkohol vanor ( en cl / år) nu har hon druckit först en vodka sun sen lite grillad kyckling till mat som hon lämpade över på mig sen en till vodka sun följt av ännu en sen upp på rummet för lite smink nya (Under)kläder samt sminch ett ex antal klunkar baileys sen ner i gratisbaren för ytterligare två vodka sun dock ena utan vodka för bartendern var arab och förstod inte att det ingår vodka i vodka sun men jag rättade till de hela nu har vi flyttat över till betaldelen av hotellet och frun sörplar på en pina colada som om det vore den sista....  dax för en fanta för mig på fruns begäran...... Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar