Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 23 januari 2014

Dollar tecken

Jonas sitter och funderar över hur mkt en kamel är värd och hur mkt pengar han gick misste om när han behöll mig. Han har tillåmed räknat ut att han skulle kunna tjäna 400.000 om dan om han hade haft 1000 kameler. Aja kommer ja inte hem så är ja slav åt nån arab. Fuck då blir inte Siw glad om jag inte framför mitt arbete, Elina å angelica ni får komma å ta hem mig.

Just nu sitter j och samtalar med en man som verkar vara a little bit koko om man får säga så.
Jaja alla kan ju inte ha alla hästar hemma å inte kameler heller för den delen.

Åh lord just nu vill ja bara ha hit några sociala människor som pratar engelska då alla pratar franska och min franska stannar vid moi, bon journo, merzi, kommer prata ihjäl alla när jag kommer hem. 

Åh guuuud kan karl jäveln sluta prata eller?!!! Han pratar typ i trehundrafyrio knop och i hundra knyck what a fuck jag kan gå å lägga  mig om kvällen fortsätter såhär. Typiskt en sån man aldrig blir av med!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar