Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 29 januari 2014

Sjuka barn å trassel

Måste bara beklaga mig som många andra för hur jäkla jobbigt å tålamodsprövande det är att kamma/borsta håret på filippa, lite lättare sen hon klippte sig men faaan så krångligt än. Mann får liksom muta henne å knappt då går det.
Har hittat eller fått tips om en superduper borste som tydligen gör borstadet till en barnlek. En tangle borste.
Beställde en rosa och en lila ja så även fler i familjen kan använda dom.

Idag är jag hemma från skolan och loui och Vincent är oxå hemma, loui har varit till doktorn idag och som jag misstänkte så hade han öroninflamation stackarn så nu har jag förvarnat j om att han blir hemma imorgon och ev på fredag oxå beroende på hur lilleman mår.

Näe nu ska jag passa på att mysa med Vincent medans loui sover.

Ha en underbar dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar